divendres, 28 de maig del 2010

Una visió global

Bueno, desprès de molta feina, el treball està a punt de finalitzar.
Tenint una visió global del treball en equip, m'ha sobtat la feina feta en tant poc temps entre gent que no es coneixia abans de res, igual que a Ariana. No és una tasca senzilla, però la voluntat de tirar la feina endavant ha sigut la tònica dominant en aquest grup. Estic convençuda, de què si tinguéssim més temps, el resultat seria encara millor. No obstant, estic molt contenta amb el resultat.
També es veritat, que segur que alguna cosa faríem de manera diferent si tornéssim a fer un altre treball. A més, estic segura que la resta del grup pensa de manera similar en relació, per exemple, a la planificació del treball, que totes hem comentat que al començament va ser una mica caòtic per no haver fet el repartiment de totes les tasques tot començar la feina.
Però quan es treballa, o s'ha de treballar amb unes eines que no totes coneixem, es complicat decidir si et vols encarregar d'una tasca o d'una altra al principi del treball. Però és molt recomanable, i, si més no, el no fer tasques en solitari pot ajudar contra la inseguretat de trobar-te davant quelcom nou i desconegut.
Per tot, no puc dir res més que no sigui que m'agradaria trobar persones com les meves companyes de treball dintre i fora del món universitari.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada